Vít Baloušek
Reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel
Oblasti marketingové komunikace se věnuje přes 20 let jako odborný konzultant i jako lektor na konferencích či v rámci seminární výuky pro odbornou veřejnost. Je autorem úspěšné monografie Kreativní marketing. Působí jako poradce mnoha firem v oblasti reklamy, a též jako copywriter, konsultant a kreativní ředitel. Od roku 2013 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE, kde je garantem programu MBA Executive Marketing management.
Vystudoval gymnasium. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře.
Je lektorem marketingového vzdělávání CIMA, certifikace platná pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy– školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.
Specialisuje se na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.
Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“ http://knihy.cpress.cz/zijte-a-myslete-kreativne.html Od roku 2015 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE, kde vyučuje jako garant moduly v programu MBA Public Relations a Marketing.
Garant programů
Vyučované předměty
Název předmětu |
---|
Sociální sítě a content marketing |
Marketing management a branding |
Marketingová komunikace |
Příspěvky v blogu
Název příspěvku | Datum příspěvku |
---|---|
Video marketing se vyplatí – je to investice do budoucnosti své značky a firmy | 22.10.2018 |