Tomáš Barčík, MBA
Autor blogů
je autorem řady článků, studijních textů a publikace na téma marketingové komunikace, strategického marketingu a moderních marketingových metod.
Věnuje se strategickému marketingu, komplexnímu řízení značek, manažerskému vzdělávání a rozvoji lidských zdrojů na profesní i osobní úrovni, v současné době pracuje jako Marketingový ředitel skupiny RM Gastro group, Má rozsáhlé zkušenosti s implemVěnuje se strategickému marketingu, komplexnímu řízení značek, manažerskému vzdělávání a rozvoji lidských zdrojů na profesní i osobní úrovni, v současné době pracuje jako Brand Manager v korporátní společnosti Bosch a Siemens domácí spotřebiče, je autorem řady článků, studijních textů a publikace na téma marketingové komunikace, strategického marketingu a moderních marketingových metod. Má rozsáhlé zkušenosti s implementací marketingových strategií v komerčním sektoru, veřejné správě a neziskovém sektoru. Vedle marketingové praxe je také certifikovaným koučem.