Obchod je podobný herectví nebo sportu. Neznamená mnoho, jak dobrý/á jste při zkoušce nebo na tréninku, pokud neumíte všechny své znalosti a schopnosti plně využít ve světle ramp, před vyprodaných hledištěm nebo …… u zákazníka. To je cílem tohoto předmětu, aby posluchači byli schopni zúročit všechny nabyté znalosti a vědomosti ve světle ramp a stali se skutečnými „deal makers“.
MBA Management obchodu
Program MBA Management obchodu je určený všetkým, ktorí sa profesijne zaoberajú obchodom, obchodnými operáciami a kontaktom so zákazníkmi, a ďalej manažérom, ktorí vedú tímy obchodných zástupcov v rámci priameho i nepriameho predaja. Cieľom štúdia je vyvodenie a aplikácia procesu predaja v jeho jednotlivých fázach, stanovenie konkrétnych krokov pri práci s klientom a špecifikácie cieľov predaja. Program sa zameriava tiež na oblasť osobného rozvoja, vyjednávanie a time management obchodného manažéra. Program je možné študovať klasickou formou aj 100% online.
Prínosy programu
Naučíte se, jak správně nastavit prodejní proces, tak aby Váš tým v jeho jednotlivých fázích přesně věděl, jak se proces prodeje vyvíjí. Naučíte se stanovit konkrétní kroky při vyjednávání s obchodním partnerem či klientem.
Cílem je řízení prodeje a obchodního týmu je prodat zboží či služby, ale někdy může být výhodnější v určité fázi z prodejního procesu odstoupit. Naučíte se tyto situace detekovat, abyste neztráceli čas „klientem“, kterým jim nechce být a nebude, a mohli jste zaměřit svoji pozornost k lepším obchodním příležitostem.
Osvojíte si metodiku tvorby strategie od vize až po implementaci a metodiku analýzy trhů, konkurence, naší pozice na trhu a tvorbu strategických scénářů. Cílem je dosáhnout hlubokého pochopení, že kvalitní obchodní strategie vzniká konstruktivním střetem možností a schopností firmy, potřebami zákazníků, tržními a technologickými trendy.
Celý program bude velmi interaktivní, s použitím praktických cvičení, a konstruktivního střetu názorů, na konkrétních příkladech úspěšných i neúspěšných strategií si posluchači osvojí praktické implikace strategie. Program MBA Business Management (Management obchodu) Vás naučí, jak vést tým a jak prodávat produkt a služby, neboť „Vyjednávání bez uzavření obchodu je pouze rozhovor.“ (Joseph Ruggiero).
Studium trvá 1 rok a probíhá v českém jazyce. Výuka probíhá v našich prostorách v Praze 7 - Holešovicích s výbornou dopravní dostupností. Seminární práce i disertační práci lze zpracovat v českém jazyce nebo v jazyce slovenském či anglickém.
Limitovaný počet posluchačů. Z důvodu zajištění co nejvyšší interakce a výměny názorů, přístupů a stanovisek, jakož i řešení a diskusi nad prezentovanými case study může být v jedné studijní skupině maximální počet 8 studentů.
Literatura. Obdržíte přístup do unikátního knižního systému BOOKPORT, který obsahuje odborné manažerské tituly z nakladatelství GRADA Publishing, a dále přístup do právního systému CODEXIS, který obsahuje odborné tituly z oblasti práva. Jejich 100% a neomezené využití je zahrnuto v ceně studia.
Odborné webináře nad rámec studia i po jeho ukončení. Posluchači se mohou nad rámec výuky účastnit v ceně školného odborných webinářů, a to i po ukončení studia.
Můžete studovat i ONLINE. Výhodou studia formou online je časová flexibilita, tj. možnost zahájit studium ihned a uzpůsobit si ho vlastním časovým možnostem. Díky e-learningovému systému Studentské sekce má každý posluchač možnost studovat odkudkoliv a zvolit si konkrétní termíny odevzdávání seminárních prací, které mu vyhovují.
Výhodou studia je možnost navštěvovat výuku ze všech 40 předmětů. Každý semestr si můžete zvolit jeden ze široké nabídky volitelných předmětů dle vlastních profesních preferencí. Výhodou studia je možnost navštěvovat výuku také z odborných předmětů, které se vyučují mimo Váš program, a v ceně školného si tak rozšířit znalosti z mnoha dalších oborů.
Mezinárodně uznávaný titul MBA. Úspěšný absolvent získá prestižní mezinárodní titul MBA. Absolventi studia tak získávají náskok před ostatními odborníky v jejich oboru.
Mezinárodně uznávaný certifikát IES. Vzdělávací program je pořádán společně s European Business School SE a vedle diplomu o udělení mezinárodně uznávaného titulu MBA obdrží úspěšní absolventi dále mezinárodně uznávaný certifikát IES (International Education Society).
Harmonogram štúdia
Ing. Miroslav Focht, MBA, DBA
Garant programu
Je profesionálním konzultantem v oblasti managementu obchodu, přes 20 let působil jako CEO velké mezinárodní společnosti v USA i ve světě. Titul MBA získal na European Business School SE v Německu. Patří mezi „retired International Top Executive“, je expertem v oblasti Leadershipu, řízení firem, strategie, obchodu. Lektoruje na Ústavu práva a právní vědy a European Business School, kde je garantem programu MBA Management obchodu.
Spoznajte príbehy študentov, ktorí u nás študovali pred vami
Na stiahnutie
Cenník školného
Školné je možno uhradit celkově až 4 splátkami. Za druhou splátku se cena studia navyšuje o 2.000 Kč, za každou další splátku se cena studia navyšuje o 4.000 Kč.
K vyššie uvedeným cenám je účtovaný manipulačný poplatok vo výške 3.000 Kč (120 €) za administráciu prihlášky.
K cenám školného bude pripočítaná DPH v zákonnej výške.
V prípade online štúdia sa cena znižuje o 5 000 Kč (200 €), platí u všetkých programov.