Právo - časopis pro právní teorii a praxi 1/2011
web.back_to_offerProblematika regulace reklamy
EDITORIAL
Editorial >>
JUDr. Luděk Lisse, Ph.D. LL.M. MPA
TÉMA
Definice reklamy skrývá hrobku legality, Část I.
Trojjediná legální definice reklamy >>
The definition of advertising hides the tomb of legality, Part I. - Triune legal definition of advertising in EC law
MUDr. Jan Vavrečka
Definice reklamy skrývá hrobku legality, Část II.
Co je to reklama a jaký je rozdíl mezi reklamou a informací >>
The definition of advertising hides the tomb of legality, Part II. - What is advertising and what is the difference between advertising and informatik
MUDr. Jan Vavrečka
Problémy úpravy právní odpovědnosti za přestupky v reklamě >>
Problems of regulation of legal liability for the violations in advertising
Ing. David Leiss
Vzájemná informační povinnost orgánů členských států EU v oblasti ochrany spotřebitele >>
Mutual information obligation of authorities of EU Member States in the field of consumer protection
Mgr. Pavel Grošpic
Veřejnoprávní aspekty etické samoregulace reklamy a obchodní praxe >>
Public law aspects of advertising and commercial practices self-regulation
MUDr. Jan Vavrečka
VYBRALI JSME PRO VÁS
Stanovisko generálního advokáta (věc C-421/07)
Pojem reklama, šíření informací o léčivém přípravku >>
Z judikatury ESD (věc C-421/07)
Pojem reklama, šíření informací o léčivém přípravku >>
Z judikatury ESD (věc C-62/09)
Finanční pobídky pro lékařské ordinace >>
Z judikatury ESD (spojené věci C-261/07 a C-299/07)
Nekalé obchodní praktiky, vázané nabídky spotřebitelům >>
Z judikatury ESD (věc C-374/05)
Zákaz reklamy na léčivé přípravky >>