Holistická marketingová koncepce
web.back_to_offerPublikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v sou- časnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed.
Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér
Nakladatel: Ústav práva a právní vědy, o.p.s., a European Business School SE
ISBN: 978-80-905247-2-9.
Popis: 1× kniha, brožovaná, 112 stran, 15 × 23 cm, česky
Rok vydání: 2013 (1. vydání)