WEBINÁŘ: Techniky a efektivita manažerské komunikace
Učíte ve firmách manažery techniky pro vedení lidí? Leadership, postupy úkolování, delegování, principy motivace, nebo důležitost návrhů a manažerské argumentace? Určitě jde o potřebné i účinné nástroje manažerské praxe. Úspěch toho však stojí na úrovni dovednosti komunikace. Umí manažer skutečně „prodat“ - ve smyslu prosadit svůj názor tak, aby ho druhý „koupil“ a tedy přijal za své? Pojďme se v tomto webináři podívat na několik principů „jak“ zesílit dopad komunikace v některých konkrétních manažerských situacích.
Program semináře
- Aby vás následovali – v názoru, myšlence, argumentu – jak pracovat s „proč?“
- Metoda SPIN při prosazení návrhu
- Principy pro „Já výrok“ – efektivní vyjádření požadavku a potřeby
- Síla otevřených otázek – kdo se umí správně ptát, ten se víc dozví; kdo více ví, může lépe ovlivňovat
- Stanovování očekávání při zadávání úkolů, cílů a hlavní úskalí, které se často nedodržuje.
Přínosy programu:
- Budete vědět, jak zlepšit prosazování svých záměrů a názorů
- Porozumíte tomu, jak více ovlivnit to, aby se úkoly a cíle skutečně plnily
- Odnesete si praktický postup asertivního vyjádření požadavku
- Osvojíte si klíčový princip pro zvýšení porozumění při komunikaci a budování vztahů
- Máte možnost – přes komunikační techniky - zvýšit pravděpodobnost úspěchu při dosahování Vašich cílů a očekávání
- Principy jsou dobře využitelné i v osobních vztazích
Akce je doporučena:
- Všem, kteří vedou, nebo se připravují na vedení týmu
- Lidem, pro které je spolupráce s dalšími lidmi důležitým faktorem jejich úspěchu – všechny úrovně managementu, pracovníci v oblasti HR a další, co fungují v rámci týmů
- Studentům MBA, MSc. i DBA
- I těm, kteří chtějí uplatnit komunikační principy v osobní oblasti (ano, i tam chceme mnohdy zvýšit porozumění a akceptaci)
Doporučení lektora (Hana Ondráčková):
Během své manažerské praxe jsem se setkala s mnoha talentovanými kolegy. Ty nejúspěšnější se však často vyznačovali právě kvalitnější komunikací. Lépe uměli mluvit s podřízenými i nadřízenými. Výhoda naší odbornosti našeho know-how často končí tam, kde neumíme pro své zájmy nadchnout ostatní. V praxi slýcháme „já bych věděl, ale oni mě neposlouchají“, nebo „já už jsem jim to říkal, ale oni to tak nedělají“. Na webináři máme prostor věnovat se technikám, které se do časového rámce přednášky nevešly.
Organizace a pravidla
- Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
- Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
- Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
- Po odeslání příhlášky a zaplacení Vám pošleme odkaz na webinář, nejpozději 24 hodin před jeho konáním.
Doplňující informace
- Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
- Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
- Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.
- Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).
Kontakty
- Máte dotaz k připravovanému webináři? Neváhejte se na nás obrátit.
- +420 224 247 011
- cps@ustavprava.cz
Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.