Revoluce v PR – digitální komunikace a sociální sítě
Pochopte změny v dnešním PR a naučte se oslovit zákazníky na Internetu a sociálních sítích. Okruhy semináře: PR strategie v digitálním prostředí, Segmentace cílových skupin z hlediska PR, Content marketing – tvoříme společně výjimečný obsah, Tvorba tiskových zpráv v on-line době, Media relations na sociálních sítích, Metodiky pro vyhodnocení realizovaného Public relations
Program semináře
- formou workshopu
- Big data – informační exploze dnešní doby
- PR strategie v digitálním prostředí
- Formulace komunikačních cílů
- Segmentace cílových skupin z hlediska PR
- Monitoring médií a jeho použití
- Volba vhodných komunikačních kanálů
- Content marketing – tvoříme společně výjimečný obsah
- Tvorba tiskových zpráv v on-line době
- Jak využijeme sociální sítě
- Twitter a čeští novináři – na co se zaměřit
- Media relations na sociálních sítích
- Metodiky pro vyhodnocení realizovaného Public relations
- Kudy cesta nevede - PR a krizová komunikace
Oblast PR komunikace prochází v současnosti největší změnou v dějinách. Už dávno nestačí klasický model práce PR postavený na tiskových zprávách a tiskových konferencích a práci tiskových agentur. Komunikační kanály dnešního PR stojí na Internetu, zpravodajství je propojeno s video obsahem a dobrý obsah si cílové skupiny rádi sami sdílí na sociálních sítích… Mladí lidé věří více YouTuberům než zpravodajským mediím. Naučte se zachytit včas změny v PR ve svůj prospěch, protože z hlediska zákazníků se PR stále těší největší důvěře!
- Orientovat se v základních pojmech
- Definovat nové komunikační nástroje z pohledu brand managementu
- Pochopit změnu nákupního procesu zákazníka, který dnes začíná i končí na Internetu
- Pochopit přesunem PR komunikace do digitálních médií
Cílová skupina – komu kurz pomůže v rozvoji:
- Podnikatelé stávající a budoucí
- Marketing manageři a brand manageři
- Pracovníci a specialisté v oddělení marketing, obchod a komunikace a PR
- Všichni zadavatelé a tvůrci reklamy
Metody a techniky – zaměřeno na aplikaci do praxe
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují navzájem své zkušenosti
Benefity
- catering (bohaté občerstvení, výborná káva, ochucené nápoje, něco malého k jídlu, atd.)
- unikátně vystavený vlastní certifikát o absolvování semináře
- dárkové předměty Ústavu práva a právní vědy a European Business School
- voucher na studium, tematické brožury, slevy na naše služby a další
- jedinečné know-how
- materiály, brožury GDPR
Registrace a účastnický poplatek
- K dispozici je omezený počet míst, proto je třeba se na seminář předem registrovat.
- Pro rezervaci na seminář vyplňte a odešlete přihlášku.
- Účastnický poplatek činí 1 490 Kč a zahrnuje podklady k semináři a občerstvení. Účastnický poplatek musí být uhrazen nejpozději 2 dny před konáním semináře na č.ú. 232414755/0300, do zprávy pro příjemce doplňte název firmy či jméno fyzické osoby.
Organizace a pravidla
- Zaslaná přihláška na seminář je závazná.
- V případě odhlášení účasti 3 až 14 pracovních dní před konáním semináře vracíme zpět 50% účastnického poplatku. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 50% účastnického poplatku
- Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním semináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
- Objednávku a účast na semináři lze převést na třetí osobu.
- Odhlášení ze semináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
- Během semináře není povoleno pořizovat vlastní audio ani videozáznam.
- Přihlášením na seminář dává jeho účastník souhlas s pořizováním fotografií a videozáznamu ze strany pořadatele semináře.
Doplňující informace
- Pořadatel semináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
- Pořadatel semináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
- Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.
- Pořadatel o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky semináře (e-mailem či telefonicky).
Kontakty
- Máte dotaz k připravovanému semináři? Neváhejte se na nás obrátit.
- +420 224 247 011
- sabolova@ustavprava.cz
Lektor
Vít Baloušek
Oblasti marketingové komunikace se věnuje přes 20 let jako odborný konzultant i jako lektor na konferencích či v rámci seminární výuky pro odbornou veřejnost. Je autorem úspěšné monografie Kreativní marketing. Působí jako poradce mnoha firem v oblasti reklamy, a též jako copywriter, konsultant a kreativní ředitel. Od roku 2013 působí jako lektor Ústavu práva a právní vědy, o.p.s. a European Business School SE, kde je garantem programu MBA Executive Marketing management.