WEBINÁŘ: Technika výběru správných zaměstnanců
Mít ty nejvhodnější lidi v týmu je přáním většiny firem a manažerů. Hned za správným oslovením kandidáta je na samém začátku správně vedené interview. Přitom je velmi snadné udělat chybu již v předvýběru. Jak se nenechat ovlivnit některými vlivy, které nemusejí vždy vést k tomu správnému rozhodnutí o výběru kandidáta. Poznejme, co sledovat, ověřovat a jak se ptát v rámci výběrového rozhovoru. Správnou volbou zaměstnanců jednoznačně ovlivníme výkonnost firemních týmů.
Program semináře
- Příprava na interview – z čeho vyjít při přípravě a realizaci rozhovoru
- Oblasti mapování – na co se ptát
- Forma a techniky dotazování – jak se ptát, co zjišťovat a proč
- Technika ověřování porozumění, konkretizování, zpřesňování obecných odpovědí
- Technika STAR – pro posuzování dovedností a osobnostních stránek
- Chyby k vyvarování a špatné předpoklady
Přínosy programu:
- Zjistíte, co jsou klíčové oblasti pro pracovní úspěch a jak tyto předpoklady mapovat u kandidátů
- Získáte praktické tipy a doporučení – co zjišťovat, jak se ptát
- Budete vědět, jaké dotazovací techniky využít
- Pochopíte rozdíl ověřování znalostí vs. dovednosti (chcete aby „znal“, nebo aby „uměl“?)
- Uvědomíte si časté chyby při výběru
Akce je doporučena:
- Všem, kteří se podílejí na náboru, tvorbě a budování týmů
- specialistům náboru i personalistům na různých stupních úrovně
- manažerům, kteří se účastní výběrových řízení
- těm, kteří se chtějí v této disciplíně zlepšit
Doporučení lektora (Hana Ondráčková):
Je velký rozdíl mezi kvalitním a nekvalitním náborem. Ale je také rozdíl mezi přijetím kvalitního kandidáta a mezi přijetím toho správného kandidáta. Pojďme si „posvítit“ na to, koho bychom měli chtít – který typ kandidáta je pro naši pozici, pro naši roli ve firmě vůbec ten vhodný a správný. Ne každý kvalitní kandidát je vhodný pro naši pozici, naše podmínky, naše cíle. Jak rozpoznat a zvolit ty správné kandidáty, to je téma, o které nám půjde.
Organizace a pravidla
- Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
- Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
- Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
- Po odeslání příhlášky a zaplacení Vám pošleme odkaz na webinář, nejpozději 24 hodin před jeho konáním.
Doplňující informace
- Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
- Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
- Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.
- Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).
Kontakty
- Máte dotaz k připravovanému webináři? Neváhejte se na nás obrátit.
- +420 224 247 011
- cps@ustavprava.cz
Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.