Úspěšné obchodní jednání & osobní prezentace
Co se děje na jednání dříve – pozdravy nebo předávání vizitek? Kdo vlastně zahajuje jednání? A kdo jednání končí? Kdy se představujeme? Kdy si dáváme dary? A proč to vlastně mám všechno vědět, když mám jen obyčejné jednání? Protože funguje společenský a obchodní protokol! Má své zákonitosti, má svá pravidla. Nemusíte je všechny použít, ale musíte je znát. A jestliže nám Etiketa říká, CO máme dělat, pak protokol nám říká, KDY to máme dělat.
Program semináře
- Etiketa
- Osnova obchodního jednání
- Společenská hierarchie a její významnost
- Pozdravy, představování, oslovování
- Osobní prezentace
- Etiketa oblékání
- Pánské oblečení
- Dámské oblečení
- Doplňky
- Závěr
Cílová skupina:
- Seminář je určen představitelům vyššího a středního managementu obchodních společností, družstev, jakož i státních organizací, podnikatelům, manažerům a majitelům firem, a všem, kteří při své profesní praxi potřebují znát společenský a obchodní protokol a jeho zákonitosti a pravidla, jakož i pro ty, kteří absolvují mnoho jednání, při nichž je součástí úspěchu znát nepsaná pravidla jednání s obchodními partnery
Metody a techniky – zaměřeno na aplikaci do praxe
- Individuální přístup ke každému účastníkovi
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují navzájem své zkušenosti
Benefity
- catering (croissanty, výborná káva, ochucené nápoje, něco malého k jídlu, atd.)
- unikátně vystavený vlastní certifikát o absolvování semináře
- dárkové předměty Ústavu práva a právní vědy a European Business School
- voucher na studium, tematické brožury, slevy na naše služby a další
- jedinečné know-how Jana Brodského
Registrace a účastnický poplatek
- K dispozici je omezený počet míst, proto je třeba se na seminář předem registrovat.
- Pro rezervaci na seminář vyplňte a odešlete přihlášku.
- Účastnický poplatek činí 1 990 Kč a zahrnuje podklady k semináři a občerstvení. Účastnický poplatek musí být uhrazen nejpozději 2 dny před konáním semináře na č.ú. 232414755/0300, do zprávy pro příjemce doplňte název firmy či jméno fyzické osoby.
Organizace a pravidla
- Zaslaná přihláška na seminář je závazná.
- V případě odhlášení účasti 3 až 14 pracovních dní před konáním semináře vracíme zpět 50% účastnického poplatku. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 50% účastnického poplatku
- Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním semináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním semináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
- Objednávku a účast na semináři lze převést na třetí osobu.
- Odhlášení ze semináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
- Během semináře není povoleno pořizovat vlastní audio ani videozáznam.
- Přihlášením na seminář dává jeho účastník souhlas s pořizováním fotografií a videozáznamu ze strany pořadatele semináře.
Doplňující informace
- Pořadatel semináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
- Pořadatel semináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
- Pořadatel semináře je dále oprávněn seminář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.
- Pořadatel o všech změnách semináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky semináře (e-mailem či telefonicky).
Kontakty
- Máte dotaz k připravovanému semináři? Neváhejte se na nás obrátit.
- +420 224 247 011
- sabolova@ustavprava.cz
Lektor
Bc. Jan Brodský, DiS.
Absolvent VŠ oboru Mezinárodní vztahy a Vyšší odborné školy Veřejnoprávní. Po několika letech na manažerských pozicích v komerční sféře působil od počátku roku 2009 do srpna 2013 v Institutu pro veřejnou správu Praha, organizaci, která se zaměřuje na vzdělávání úředníků a zaměstnanců české veřejné správy, kde měl v pozici marketingového a komunikačního manažera na starosti právě zajištění a organizaci mnoha typů akcí.