(Webinář) 10 poučení z krize pro změnu business modelu pro rok 2021

Podnikání se od roku 2020 radikálně změnilo a stále mění - epidemie coronavirus zasáhla celou planetu a změny přicházejí doslova každý den. Některé podnikatelské modely fungují a jiné naopak krachují - restart svého podnikání je nutností pro přežití firmy na trhu…! Už nestačí intuice ani štěstí pro úspěšnou realizaci podnikatelských záměrů, je potřeba uchopit své podnikání strategicky a především začít stavět svou firmu na pevných základech.

Program semináře

  • Pochopíte, jak sestavit business plány v době dynamického trhu
  • Využijete kreativní myšlení pro svěží podnikatelské nápady
  • Uvědomíte si, jak využít dynamiku změn dnešní coronavirus doby 
  • Zjistíte, jak dnes nepodnikat - typické chyby /nejen/ dnešních podnikatelů
  • Zaměříme se na definici cílů svého podnikatelského projektu
  • Naučíte se vnímat problémy, které řeší zákazník
  • Poznáte, jaké revoluční změny zažívá nákupní proces zákazníků
  • Uvědomíte si, jak zákazník vnímá Hodnotu produktů a služeb
  • Budeme řešit, jak vybrat media a která se vyplatí
  • Zjistíte, proč je klíčová prezentace svých obchodních plánů

 

 

 

Naučte se své smělé podnikatelské plány formulovat ve správné struktuře. Podíváme se společně, jak definovat správné cíle a jak je dosáhnout! Nezapomeneme se zaměřit na revoluční změny nákupního procesu zákazníků, kdy roste hodnota nákupů v e-commerce. Ano, investice do přípravy strategie podnikání minimalizuje riziko neúspěchu a naopak ušetří zbytečné cesty, které nevedou k obchodním výsledkům.

 

Vít Baloušek


„Značky jsou budovány kolem příběhů.“  Bill Dauphinais

 

  • Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett. 
  • Specializuje se 12 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě  - školil mimo jiné tyto značky: Amazon, Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR…viz www.goodideas.cz
  • Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav práva a právní vědy
  • Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive - školil značky Škoda Auto, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia…
  • Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU
  • Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností zpraxe – školí formou workshopu sdůrazem na aplikaci do praxe. Zaměřuje se na zlepšování firemních výsledků.
  • Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně

 

Organizace a pravidla

  • Zaslaná přihláška na webinář je závazná.
  • Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
  • Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
  • Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).

 

Doplňující informace

  • Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
  • Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
  • Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací. 
  • Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).

 

Kontakty

 

Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.