(Webinář) 10 poučení z krize pro změnu business modelu pro rok 2021
Podnikání se od roku 2020 radikálně změnilo a stále mění - epidemie coronavirus zasáhla celou planetu a změny přicházejí doslova každý den. Některé podnikatelské modely fungují a jiné naopak krachují - restart svého podnikání je nutností pro přežití firmy na trhu…! Už nestačí intuice ani štěstí pro úspěšnou realizaci podnikatelských záměrů, je potřeba uchopit své podnikání strategicky a především začít stavět svou firmu na pevných základech.
Program semináře
- Pochopíte, jak sestavit business plány v době dynamického trhu
- Využijete kreativní myšlení pro svěží podnikatelské nápady
- Uvědomíte si, jak využít dynamiku změn dnešní coronavirus doby
- Zjistíte, jak dnes nepodnikat - typické chyby /nejen/ dnešních podnikatelů
- Zaměříme se na definici cílů svého podnikatelského projektu
- Naučíte se vnímat problémy, které řeší zákazník
- Poznáte, jaké revoluční změny zažívá nákupní proces zákazníků
- Uvědomíte si, jak zákazník vnímá Hodnotu produktů a služeb
- Budeme řešit, jak vybrat media a která se vyplatí
- Zjistíte, proč je klíčová prezentace svých obchodních plánů
Naučte se své smělé podnikatelské plány formulovat ve správné struktuře. Podíváme se společně, jak definovat správné cíle a jak je dosáhnout! Nezapomeneme se zaměřit na revoluční změny nákupního procesu zákazníků, kdy roste hodnota nákupů v e-commerce. Ano, investice do přípravy strategie podnikání minimalizuje riziko neúspěchu a naopak ušetří zbytečné cesty, které nevedou k obchodním výsledkům.
Vít Baloušek
„Značky jsou budovány kolem příběhů.“ Bill Dauphinais
- Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
- Specializuje se 12 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě - školil mimo jiné tyto značky: Amazon, Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR…viz www.goodideas.cz
- Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav práva a právní vědy
- Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive - školil značky Škoda Auto, Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia…
- Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU
- Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe. Zaměřuje se na zlepšování firemních výsledků.
- Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně
Organizace a pravidla
- Zaslaná přihláška na webinář je závazná.
- Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
- Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
- Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
Doplňující informace
- Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
- Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
- Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.
- Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).
Kontakty
- Máte dotaz k připravovanému semináři? Neváhejte se na nás obrátit.
- +420 224 247 011
- cps@ustavprava.cz
Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.