WEBINÁŘ: Kdo vyhrál, kdo prohrál a proč? Marketing v prezidenských volbách 2023
O výsledku prezidentských voleb rozhoduje do značné míry volební kampaň. Tu tvoří specialisté na politický marketing a PR. Veřejnosti neznámí lidé vytváří strategie a sdělení, jejichž úspěch rozhoduje o budoucnosti nás všech
Program semináře
Politický program k vítězství ve volbách nikdy nestačil a v dnešním digitálním nestačí již vůbec. Politický program se prodává jako komerční zboží zabalené v hezkém obalu, reprezentují jej osobnosti v pěkných oblecích a s rozesmátými tvářemi. Součástí politického marketingu je však také negativní reklama, kdy se na sociálních sítích předhánějí týmy jednotlivých prezidentských kandidátů v tom, kdo nakliká více negativních článků o jejich soupeři.
Proč dopadlo první kolo prezidentských voleb tak, jak dopadlo, si na našem exkluzivním webináři popovídáte s předním expertem na politický marketing Karlem Křivanem.
Program webináře
- Volební kampaně prezidentských kandidátů
- Tvorba úspěšné prezidentské kampaně
- Vizuání stránka - kdo byl profesionální a kdo byl pozadu
- Jak fungovala negativní reklama
Přínosy webináře
- Diskuse s odborníkem na politický marketing Karlem Křivanem
- Příklady z praxe, ukázky úspěšných a neúspěšných kampaní
- Detailní rozebrání předvolební kampaně prezidentských kandidátů
- Webinář je pořádán v rámci obecně prospěšné činnosti Ústavu práva a právní vědy a je pro širokou veřejnost zcela ZDARMA
Detailní program:
- Jak se tvoří marketingové strategie v politice a proč jsou některé úspěšné a jiné ne
- Jak se stranám dařilo komunikovat navenek jejich zásadní témata a představit jejich předvolební program
- Jak vypadala vizuální stránka kampaně, tj. billboardy, videoklipy apod., kdo byl profesionální a kdo byl pozadu
- Které komunikační strategie byly inovativní, kdo udával tón, kdo naopak zaspal a ztratil
- Jaké média stála za úspěchem politických stran, které ve volbách uspěly
- Jak se média chovala během voleb, zda byla dostatečně nezávislá nebo stranila jen některým a jak v testu nezávislosti obstála veřejnoprávní Česká televize
- Jak fungovala negativní reklama
- Seznamte se z důvody, které rozhodly letošní volby
Organizace a pravidla
- Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
- Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
- Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
- Po odeslání příhlášky a zaplacení Vám pošleme odkaz na webinář, nejpozději 24 hodin před jeho konáním.
Doplňující informace
- Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
- Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
- Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.
- Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).
Kontakty
- Máte dotaz k připravovanému kurzu? Neváhejte se na nás obrátit.
- +420 702 181 375
- webinar@profesnistudium.cz
Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.