WEBINÁŘ: Kdo vyhrál, kdo prohrál a proč? Marketing v prezidenských volbách 2023

O výsledku prezidentských voleb rozhoduje do značné míry volební kampaň. Tu tvoří specialisté na politický marketing a PR. Veřejnosti neznámí lidé vytváří strategie a sdělení, jejichž úspěch rozhoduje o budoucnosti nás všech

Program semináře

 

Politický program k vítězství ve volbách nikdy nestačil a v dnešním digitálním nestačí již vůbec. Politický program se prodává jako komerční zboží zabalené v hezkém obalu, reprezentují jej osobnosti v pěkných oblecích a s rozesmátými tvářemi. Součástí politického marketingu je však také negativní reklama, kdy se na sociálních sítích předhánějí týmy jednotlivých prezidentských kandidátů v tom, kdo nakliká více negativních článků o jejich soupeři.

Proč dopadlo první kolo prezidentských voleb tak, jak dopadlo, si na našem exkluzivním webináři popovídáte s předním expertem na politický marketing Karlem Křivanem.

 

Program webináře

  • Volební kampaně prezidentských kandidátů  
  • Tvorba úspěšné prezidentské kampaně 
  • Vizuání stránka - kdo byl profesionální a kdo byl pozadu
  • Jak fungovala negativní reklama

 

Přínosy webináře

  • Diskuse s odborníkem na politický marketing Karlem Křivanem 
  • Příklady z praxe, ukázky úspěšných a neúspěšných kampaní 
  • Detailní rozebrání předvolební kampaně prezidentských kandidátů
  • Webinář je pořádán v rámci obecně prospěšné činnosti Ústavu práva a právní vědy a je pro širokou veřejnost zcela ZDARMA

 

Detailní program:

  • Jak se tvoří marketingové strategie v politice a proč jsou některé úspěšné a jiné ne
  • Jak se stranám dařilo komunikovat navenek jejich zásadní témata a představit jejich předvolební program
  • Jak vypadala vizuální stránka kampaně, tj. billboardy, videoklipy apod., kdo byl profesionální a kdo byl pozadu
  • Které komunikační strategie byly inovativní, kdo udával tón, kdo naopak zaspal a ztratil
  • Jaké média stála za úspěchem politických stran, které ve volbách uspěly
  • Jak se média chovala během voleb, zda byla dostatečně nezávislá nebo stranila jen některým a jak v testu nezávislosti obstála veřejnoprávní Česká televize 
  • Jak fungovala negativní reklama
  • Seznamte se z důvody, které rozhodly letošní volby

 

Organizace a pravidla

  • Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
  • Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
  • Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
  • Po odeslání příhlášky a zaplacení Vám pošleme odkaz na webinář, nejpozději 24 hodin před jeho konáním. 

 

Doplňující informace

  • Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
  • Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
  • Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací. 
  • Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).

 

Kontakty

 

Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.