WEBINÁŘ: Technika výběru správných zaměstnanců (2023)

Mít ty nejvhodnější lidi v týmu je přáním většiny firem a manažerů. Hned za správným oslovením kandidáta je na samém začátku správně vedené interview. Přitom je velmi snadné udělat chybu již v předvýběru. Jak se nenechat ovlivnit některými vlivy, které nemusejí vždy vést k tomu správnému rozhodnutí o výběru kandidáta. Poznejme, co sledovat, ověřovat a jak se ptát v rámci výběrového rozhovoru. Správnou volbou zaměstnanců jednoznačně ovlivníme výkonnost firemních týmů.

Program semináře

 

Přínosy programu:

  • Zjistíte, co jsou klíčové oblasti pro pracovní úspěch a jak tyto předpoklady mapovat u kandidátů
  • Získáte praktické tipy a doporučení – co zjišťovat, jak se ptát
  • Budete vědět, jaké dotazovací techniky využít
  • Pochopíte rozdíl ověřování znalostí vs. dovednosti (chcete aby „znal“, nebo aby „uměl“?)
  • Uvědomíte si časté chyby při výběru

 

Akce je doporučena:

  • Všem, kteří se podílejí na náboru, tvorbě a budování týmů
  • specialistům náboru i personalistům na různých stupních úrovně
  • manažerům, kteří se účastní výběrových řízení
  • těm, kteří se chtějí v této disciplíně zlepšit

 

Program:

  • Příprava na interview – z čeho vyjít při přípravě a realizaci rozhovoru
  • Oblasti mapování – na co se ptát
  • Forma a techniky dotazování – jak se ptát, co zjišťovat a proč
  • Technika ověřování porozumění, konkretizování, zpřesňování obecných odpovědí
  • Technika STAR – pro posuzování dovedností a osobnostních stránek
  • Chyby k vyvarování a špatné předpoklady

 

Doporučení lektora:

Je velký rozdíl mezi kvalitním a nekvalitním náborem. Ale je také rozdíl mezi přijetím kvalitního kandidáta a mezi přijetím toho správného kandidáta. Pojďme si „posvítit“ na to, koho bychom měli chtít – který typ kandidáta je pro naši pozici, pro naši roli ve firmě vůbec ten vhodný a správný. Ne každý kvalitní kandidát je vhodný pro naši pozici, naše podmínky, naše cíle. Jak rozpoznat a zvolit ty správné kandidáty, to je téma, o které nám půjde.

 

Organizace a pravidla

  • Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
  • Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
  • Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
  • Po odeslání příhlášky a zaplacení Vám pošleme odkaz na webinář, nejpozději 24 hodin před jeho konáním. 

 

Doplňující informace

  • Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
  • Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
  • Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací. 
  • Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).

 

Kontakty

 

Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.