WEBINÁŘ: Týmová spolupráce na základě respektu a důvěry
Budování respektu a důvěry v týmu je základem úspěšné spolupráce. Otevřená komunikace a vzájemný respekt umožňuje členům týmu sdílet nápady a efektivně řešit problémy. Jestli prostředí důvěry vytváří podmínky, kde se lidé cítí bezpečně, motivovaně a ochotně přispívat k dosažení společných cílů, pak hrají důležitou roli především lídři týmů, kteří vytváří a podporují týmovou kultury.
Program semináře
Které prvky mají vliv na kvalitní týmovou spolupráci a jak budovat přirozený respekt a důvěru je téma, které poslední dobou ve firmách, starajících se o motivaci a udržení výkonu, velmi rezonuje.
Přínosy programu:
- Porozumíte souvislostem při budování důvěryhodného prostředí v rámci firemní kultury
i jednotlivých týmů - Budete moci ověřit silné stránky stávajících týmů ve společnosti a definovat prostor pro zlepšení
- Osvojíte si principy, které vám pomohou
- V nastavování prostředí důvěry a respektu (nejen) ve firemních týmech
- Efektivně komunikovat
- Zlepšit týmovou spolupráci a udržovat pozitivní týmovou kulturu
- Ohlídat si vlastní projevy spolupráce při vedení týmu a posilovat tak osobní přirozený respekt
Akce je doporučena:
- Manažerům a vedoucím pracovníkům zodpovědným za vedení týmů
- HR specialistům, kteří se podílejí na vytváření týmové prostředí a firemní kultury
- Členům týmům, kteří chtějí ovlivňovat vzájemnou spolupráci a spoluvytvářet respektující prostředí
- Studentům, kteří se v pracovních týmech pohybují
Program:
- Klíčové faktory týmové spolupráce – na čem stojí úspěch spolupráce
- Vliv komunikace a základy důvěry – které principy fungují
- Budování přirozeného respektu; jde to?
- Lidská a profesní rovina – co ji vlastně tvoří
- Vliv lídra – kde jsou priority
Doporučení lektora (Hana Ondráčková):
Správně nastavená týmová kultura, kde je respekt a důvěra prioritou, pomáhá podporovat úspěšný tým, který je schopný zvládat náročné úkoly. Čím se zvyšuje odbornost lidí v pracovních týmech, tím vstupuje do popředí důležitost kvalitní týmové spolupráce, protože „„hvězdy v týmu ještě nedělají hvězdný tým“.
Dobře zvládnuté prvky spolupráce a komunikace se projevují v dovednosti zvládat náročná týmová zadání.
V rámci webináře máme možnost nároky úspěšné týmové spolupráce správně uchopit.
Organizace a pravidla
- Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
- Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
- Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
- Po odeslání příhlášky a zaplacení Vám pošleme odkaz na webinář, nejpozději 24 hodin před jeho konáním.
Doplňující informace
- Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
- Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
- Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.
- Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).
Kontakty
- Máte dotaz k připravovanému kurzu? Neváhejte se na nás obrátit.
- +420 702 181 375
- webinar@profesnistudium.cz
Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.
Lektor
Mgr. Hana Ondráčková
Jako HR konzultantka, lektorka a koučka těžím ze své více než 23leté zkušenosti z firem různých oborů. Pracovala jsem 8 let jako HR ředitelka Moravia Propag, personální manažerka ve společnosti Computer Press nebo specialistka lidských zdrojů v Home Creditu. Nejvíce si vážím znalostí spojených s rozvojem a výkonem lidí. Působila jsem také jako lektorka manažerských, obchodních a komunikačních dovedností. Od roku 2021 působí jako lektorka na Ústavu práva a právní vědy.