WEBINÁŘ: Týmová spolupráce na základě respektu a důvěry

Budování respektu a důvěry v týmu je základem úspěšné spolupráce. Otevřená komunikace a vzájemný respekt umožňuje členům týmu sdílet nápady a efektivně řešit problémy. Jestli prostředí důvěry vytváří podmínky, kde se lidé cítí bezpečně, motivovaně a ochotně přispívat k dosažení společných cílů, pak hrají důležitou roli především lídři týmů, kteří vytváří a podporují týmovou kultury.

Program semináře

 

Které prvky mají vliv na kvalitní týmovou spolupráci a jak budovat přirozený respekt a důvěru je téma, které poslední dobou ve firmách, starajících se o motivaci a udržení výkonu, velmi rezonuje.

 

Přínosy programu:

  • Porozumíte souvislostem při budování důvěryhodného prostředí v rámci firemní kultury
    i jednotlivých týmů
  • Budete moci ověřit silné stránky stávajících týmů ve společnosti a definovat prostor pro zlepšení
  • Osvojíte si principy, které vám pomohou
  • V nastavování prostředí důvěry a respektu (nejen) ve firemních týmech
  • Efektivně komunikovat
  • Zlepšit týmovou spolupráci a udržovat pozitivní týmovou kulturu
  • Ohlídat si vlastní projevy spolupráce při vedení týmu a posilovat tak osobní přirozený respekt

 

Akce je doporučena:

  • Manažerům a vedoucím pracovníkům zodpovědným za vedení týmů
  • HR specialistům, kteří se podílejí na vytváření týmové prostředí a firemní kultury
  • Členům týmům, kteří chtějí ovlivňovat vzájemnou spolupráci a spoluvytvářet respektující prostředí
  • Studentům, kteří se v pracovních týmech pohybují

 

Program:

  • Klíčové faktory týmové spolupráce – na čem stojí úspěch spolupráce
  • Vliv komunikace a základy důvěry – které principy fungují
  • Budování přirozeného respektu; jde to?
  • Lidská a profesní rovina – co ji vlastně tvoří
  • Vliv lídra – kde jsou priority

 

Doporučení lektora (Hana Ondráčková):

Správně nastavená týmová kultura, kde je respekt a důvěra prioritou, pomáhá podporovat úspěšný tým, který je schopný zvládat náročné úkoly. Čím se zvyšuje odbornost lidí v pracovních týmech, tím vstupuje do popředí důležitost kvalitní týmové spolupráce, protože „„hvězdy v týmu ještě nedělají hvězdný tým“.

Dobře zvládnuté prvky spolupráce a komunikace se projevují v dovednosti zvládat náročná týmová zadání.

V rámci webináře máme možnost nároky úspěšné týmové spolupráce správně uchopit.

 

 

 

 

 

Organizace a pravidla

  • Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
  • Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
  • Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
  • Po odeslání příhlášky a zaplacení Vám pošleme odkaz na webinář, nejpozději 24 hodin před jeho konáním. 

 

Doplňující informace

  • Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
  • Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
  • Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací. 
  • Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).

 

Kontakty

 

Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.

Ceny studijních programů uvedené na webu jsou bez DPH.