WEBINÁŘ: Self-management, zvládání zátěžových situací
Cílem je přispět ke zvýšení povědomí o možnostech vlastní seberegulace v každodenním životě, při dlouhodobé zátěži, ve složitých životních situacích s ohledem na udržení vlastního psychického zdraví a kvalitu života.
Program semináře
- Druhy zátěžových situací
- Zdravotní následky nezpracované psychické zátěže
- Konkrétní analýza biodromálních podmínek jednotlivce v pracovních listech
- Možnosti zvládání zátěžových situací
- Jak řídit běžné stresové situace
- Jak využít složitých životních situací k osobnímu růstu
CÍLOVÁ SKUPINA
- Státní správa, územně samosprávní celky – úředníci jsou v častém osobním kontaktu a řeší náročné situace správního nebo právního charakteru.
- OSVČ – individuální podnikatelé na vlastní zodpovědnost vytvářejí hodnoty pro další subjekty a spotřebitele. Jejich psychická zátěž je vysoká s ohledem na nepravidelnost příjmů a zvládnutí veškeré administrativy vůči firmám i státu.
- Sociální služby – tato profesní skupina pracuje s lidmi ve složitých životních situacích, poskytuje jim podporu, vede je ke zvýšení soběstačnosti.
- Zdravotnictví - ošetřující i pomocný personál trvale ve svém zaměstnání ošetřuje nemocné nebo zraněné, léčí symptomy a choroby pacientů. Personál často řeší náročné situace u jednotlivců.
- Zemědělství a potravinářství –Při výrobě potravin je zdraví spotřebitele na prvním místě. Pro majitele a manažery podniků je náročná sezónnost prací, pro které je třeba zajistit dostatek zaměstnanců.
- Policie, armáda, hasičský sbor – tito lidé pracují na ochraně celospolečenských zájmů a hodnot, na bezpečí právnických a fyzických osob, na zajištění majetku, životů, zdraví, plní úkoly požární ochrany, civilního nouzového plánování.
- Obchod a marketing - hlavním úkolem prodejců je zvyšovat obraty společnosti, jedná se o výkonové povolání s trvalým tlakem na jejich osobnost.
- Stavebnictví – navrhování, příprava a realizace staveb veřejného i soukromého charakteru, logistika, řízení financí a organizace práce jsou náročné pro každého řídícího pracovníka.
- Bankovnictví a pojišťovnictví – zaměstnanci komunikují s občany v oblasti financí, spoření, hypoték, půjček, pojištění. Klienti na ně spoléhají při ohrožení rizikem majetkové újmy, či zabezpečení důstojného života.
- Průmysl - pro manažerské pozice je zde typická zátěž ze strany dodavatelů a zaměstnanců.
PODKLADY K WEBINÁŘI
Organizace a pravidla
- Při odhlášení 3 a méně pracovních dní před konáním webináře či při neúčasti bez odhlášení se poplatek nevrací. Neproběhla-li platba účastníka před konáním webináře, bude mu v tomto případě předepsáno k úhradě 100% účastnického poplatku.
- Objednávku a účast na webináři lze převést na třetí osobu.
- Odhlášení z webináře musí být provedeno písemnou formou (emailem).
- Po odeslání příhlášky a zaplacení Vám pošleme odkaz na webinář, nejpozději 24 hodin před jeho konáním.
Doplňující informace
- Pořadatel webináře si vyhrazuje právo na změnu programu.
- Pořadatel webináře je oprávněn změnit lektora, den, čas či místo konání. V takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek vrací pouze k žádosti jeho plátce.
- Pořadatel webináře je dále oprávněn webinář bez náhrady zrušit, v takovém případě se již uhrazený účastnický poplatek bez dalšího vrací.
- Pořadatel o všech změnách webináře nebo o jeho zrušení bezodkladně informuje registrované účastníky webináře (e-mailem či telefonicky).
Kontakty
- Máte dotaz k připravovanému webináři? Neváhejte se na nás obrátit.
- +420 224 247 011
- cps@ustavprava.cz
Pro studenty Ústavu práva a právní vědy je webinář zcela zdarma. Odkaz dostanou do svého e-mailu.